lunes, 28 de diciembre de 2015

subjuntiboa 4


subjuntiboa 4

1. Beldur naiz zuek bihar berandu etor zaitezten.
2. Beldur nintzen biharamunean zuek berandu etor zintezten.
3. Horiek gu azkarrago ibil gaitezen nahi dute.
4. Horiek gu azkarrago ibil gintezen nahi zuten.
5. Ez dut gogoko hor sartu eta kristo guztiak ni bultza nazan.
6. Ez nuen gogoko an sartu eta kristo guztiak ni bultza nintzan.
7. Ahaleginak egin ditu bestea gaizki geldi dadin.
8. Ahaleginak egin zituen bestea gaizki geldi zedin.
9. Ez zait ongi iruditzen zu gaur ere etxean gera zaitezen.
10. Ez zitzaidan ongi iruditzen zu atzo ere etxean gera zintezen.
11. Guk ariketak hobeki egin ditzagun eskatu digute.
12. Guk ariketak hobeki egin genitzan eskatu ziguten.
13. Beldur dira zuzendaria kontu eske joan dakien haiei.
14. Beldur ziren zuzendaria kontu eske joan zekien haiei.
15. Ez duzu merezi guk zuri dirua eman diezazugun.
16. Ez zenuen merezi guk zuri dirua eman geniezazun.
17. Ez zaio gustatu gu Mikeli hurbil gakizkion.
18. Ez zitzaion gustatu gu Mikeli hurbil genkizkion.
19. Gu lotsagarri geldi gaitezen joan da horrengana.
20. Gu lotsagarri geldi gintezen joan zen harengana.
21. Horiek gu oporretara eraman gaitzaten nahi dugu.
22. Haiek gu oporretara eraman gintzaten nahi genuen.
23. Mutilak zu autoan ekar zaitzan nahi dut.
24. Mutilak zu autoan ekar zintzan nahi nuen.
25. Alferkeria gorrian egon behar duzue nik zuei euskara suspendi diezazuedan.
26. Alferkeria gorrian egon behar zenuten nik zuei euskara suspendi niezazuen.
27. Hi isilik egon hadin nahi diat.
28. Hi isilik egon hendin nahi nian.
29. Beldur da etsaiek bera hil dezaten.
30. Beldur zen etsaiek bera hil zezaten.


No hay comentarios:

Publicar un comentario