lunes, 28 de diciembre de 2015

Subjuntiboa 1


Subjuntiboa 1


1. Mikel hor geldi dadin nahi dut nik. Zedin
2. Zu etxera etor zaitez nahi du amak. Zintez
3. Gu hemen egon gaitezen nahi dute horiek. Gintezen
4. Guk lana ongi dezagun egin nahi dute lagunek. Genezan
5. Haiek ariketak behar bezala egin ditzaten nahi dugu. Zitezen
6. Zuek hemen geldi zaitezten nahi du Mikelek. Zintezten
7. Haiek azkarrago ibil daitezen nahi dut. Zintezen
8. Nik Haritzi dirua eman diezaiodan nahi du Maiderrek. Niezaion
9. Zu Joxeri joan zakizkion nahi du Anek. Zenkizkion
10. Aitak ni ongi ikus nazan eraman dizkiot betaurrekoak. Nintzan
11. Gurasoek zu hurbil izan zaitzaten bidali zaitugu herrira. Zintzaten
12. Mutikoa niri asper ez dakidan erosi dut bideo-jokoa. Zekidan
13. Zuek ni etxean utz nazazuen nahi dut. Nintzazuen
14. Guk haiei lana egin diezaiegun nahi dute gure ezagunek. Genezaien
15. Ahaleginak egin ditut zakurrak niri goseak egon ez dakizkidan. Zekizkidan
16. Nik zuek ederrago ikus zaitzatedan erosi dituzue soineko berriak. Zintzatedan
17. Aita amari joan dakion nahi dut nik. Zekion
18. Jainkoak bere besoetan har gaitzan nahi dugu. Gintzan
19. Horiek ni lanetik ez nazaten bota nahi dut. Nintzaten
20. Zuek niri sosa eman diezadazuen nahi du Mirarik. Zeniezadaten
21. Arrebak anaiari laguntza eman diezaion nahi dute aita-amek. Ziezaion
22. Autoa guri ongi ibil dakigun erosi genuen Audi. Zekigun


No hay comentarios:

Publicar un comentario